balk

Contact saldodipje: snel & eenvoudig minilening advies

Contact top-image

Wij helpen u graag!

Om u zo snel en voordelig mogelijk van dienst te zijn bij vragen, verzoeken wij u vriendelijk gebruik te maken van het contactformulier zodat we u direct kunnen helpen (tijdens kantoortijden):

De klantenservice is geopend van:

- maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 20.00 uur
- zaterdag  van 9.00 uur tot 17.00 uur

 

Als u vragen heeft, verzoeken wij u vriendelijke onderstaand contactformulier in te vullen. In het korte menu kunt u een keuze maken met betrekking tot het onderwerp.

Let op: wij verzoeken u het referentienummer te vermelden. Hierdoor ontvangt u per omgaande de gevraagde informatie. Zonder vermelding van het referentienummer kan de verwerking van uw email niet op dezelfde dag plaatsvinden.

 

Heeft u een klacht?

Ferratum Bulgaria EOOD hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg
op prijs.

Wanneer u ontevreden bent met de service die u van Ferratum Bulgaria EOOD heeft ontvangen verzoeken wij u vriendelijk een email toe te zenden naar klachtenregeling@ferratum.bg met de volgende informatie;

  • Uw naam
  • Onderwerp: Klacht + uw referentienummer
  • Mobiel nummer
  • Referentie nummer
  • Uw klacht of opmerking.

Verstuurt u uw klacht liever per post? Stuur dan een brief met de boven vermelde informatie naar:

  • Ferratum Bulgaria EOOD
  • Ingang A Verdieping 9 Kantoor 20
  • 51 Alexander Malinov Blvd
  • Mladost - 3
  • 1712 Sofia
  • Bulgarije

 

U zult per direct een ontvangst bevestiging ontvangen en wij anticiperen dat u binnen 5 werkdagen antwoord zult ontvangen van onze Kwaliteitsmedewerker. Het kan soms langer duren om volledig onderzoek te doen, als dit het geval is hebben wij in totaal 8 weken de tijd om volledig onderzoek te verrichten en tot een beslissing te komen over uw klacht. Dit heet ‘’final resolution’’.

Indien de klacht niet wordt opgelost, kunt u deze doorsturen naar de geschillencommissie in Bulgarije (Consumer Protection Commisions), met adres 4A Slaveykov Str., Floors 3, 4 and 6, Sofia. Ook kunt u uw klacht voorleggen via het Europees Platform Online Geschillenbeslechting via onderstaande link:

Contact formulier